۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

تبیین می فرماییم

تهدید فرمودند: جناب شیخ احمد جنتی که روز گذشته امامت جمعه تهران را برعهده داشتند، در خطبه های نماز با ابراز نگرانی از احتمال حضور معترضین به انتخابات اخیر در راهپیمایی روز سیزده آبان، خواستار شدت عمل در برخورد با این گروه شدند. ایشان افزودند: "کسانی که مهره دست دیگران هستند و نقشه هایشان در مراسمی مانند روز قدس خنثی شد، در این مراسم نیز بی نقشه نیستند هرچند می دانند این بار هم نقشه هایشان نقش برآب خواهد شد".(!)
تنبیه فرمودند: حضرات زورمدار، بعد از کلی بگیر و ببند و اعتراف خوانی از سوی جانباز اصلاحات -سعید حجاریان- و نگهداری صد روزه او در زندان، حکم تنبیهی او را چنین صادر کردند: 5 سال حبس تعلیقی.
تسکین فرمودند: سیدمحمد خاتمی رییس جمهور محبوب دوران اصلاحات، در پیامی به کسانی که زادروزش را تبریک گفته بودند، باز کمی مایه آرامش خاطر شد و گفت: قهرمان راستین کسی است که مردم را قهرمان بداند.
تحذیر فرمودند: محجوب که نمایندگی مردم تهران در مجلس را برعهده دارد در هشداری نسبت به اجرای عجولانه و ناآگاهانه لایحه هدفمند کردن يارانه‌ها گفت که با اجرای این لایحه تورم سه رقمی می‌شود. (خداوند خلق را ترحیم بفرماید)
تسهیل فرمودند: شیخ مهدی کروبی فرزند احمد در پاسخ به رجزخوانی های مخالفانش که مدام او را به دادگاهی شدن تهدید می کنند، کارشان را آسان کرد و با خرسندی گفت: "بنده به شدت از این اتفاق استقبال می کنم تا اگر در این سال ها به خاطر برخی ملاحظات مطالبی را بیان نکردم، به تفصیل و با ارائه جزئیات آن را مطرح کنم."
ترخیص فرمودند: جناب پوتین که در اجلاس شانگهای حاضر شده بودند و رسانه های حکومتی ایران با خوشحالی از دیدار قریب الوقوع ایشان با معاون اول احمدی نژاد خبر می دادند، -به دلایلی که بر ما نامعلوم است- از این دیدار سر باز زدند و جناب رحیمی را از شانگهای بی ملاقات به تهران ترخیص فرمودند.
تکریم فرمودند: آقای رییس دولت بعد از نهم، با حضور بر مزار لسان الغیب در شیراز به ایشان ادای احترام کردند اما گویا یادشان نبود که حضرت حافظ فرموده است: یا رب این نودولتان را بر خر خودشان نشان!
تکذیب فرمودند: رسانه های حکومتی که به هر ابزاری برای خبرسازی های بیهوده متوسل می شوند -که شرحش مفصل است- این بار اعلام کردند که فاطمه معتمد آریا در پی ممنوع الخروج شدن، در به در به دنبال ملاقات با احمدی نژاد است. در حالیکه این خانم بازیگر قاطعانه چنین خبری را تکذیب کرده و گفته من هیچ درخواستی از هیچ مقامی نداشته ام.
تصدیع فرمودند: این خانم آجورلو که با ماجرای پالیزدار خدمات فراوانی به احمدی نژاد کرده است، بدجوری سرش بی کلاه مانده؛ اجازه وزارت که نیافت، حالا دلش به استانداری البرز خوش شده بود که از آن هم با نظر آیت الله صافی گلپایگانی مبنی بر نفی استانداری زنان، بی نصیب ماند. زبان حال حامیانش این است که بیش از این تصدیع نفرمایید تا این طفلک مکرمه هم به مقامی نایل آید!
تکمیل می فرماییم: تهران لرزید. زلزله ای 4 ریشتری جنوب تهران (شهر ری) را لرزاند. از هرگونه ارتباط این زمین لرزه با دولت کودتا یا جنبش سبز خبری در دست نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر