۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

خبرهای نغز، گفته های طنز

-پرویز سروری (سخنگوی کمیته شورای عالی امنیت ملی در پیگیری حوادث پس از انتخابات) از آزاد شدن اکثر متهمان وقایع بازداشتگاه کهریزک خبر داد. وی همچنین گفت: "اگر موضوع خاصی باشد که اطلاع رسانی آن صلاح باشد به اطلاع مردم خواهد رسید".
وی نگفت که چرا این متهمان باید آزاد شوند و در مقابل، باید دادگاههای نمایشی سران اصلاحات که چند ماه در بازداشتند با وضعی آنچنانی از سیما پخش شود.

-احمدی مقدم (فرمانده ناجا) گفت: "در برخی از برخوردها در حوادث می بیبینم که مأموری برادر بسیار خوبی است، اما تند شده و زده شیشه یک خودرو را هم شکسته، حال می‌خواهیم تنیهش کنیم‌، دلمان نمی‌آید‌، چرا که مأمور فحش خورده‌، سنگ خورده‌، عرق ریخته و حالا کاری هم کرده‌."
-حمید رسایی (نماینده مجلس هشتم) بدون نام بردن از حتی یک نماینده، از شکایت 100 نماینده مجلس از میرحسین موسوی خبر داد. وی ضمن مقایسه موسوی با مسعود رجوی گفت: هرکس در مقابل اهداف انقلاب اسلامی بایستد و شعارهایش با شعور دشمنان همراه باشد و نه اراده و شعور ملت، باید حذف شود.
-حامد کرزای به نظر کمیسیون برگزاری انتخابات افغانستان احترام گذاشت و با پذیرش وقوع تقلب در انتخابات، آماده برگزاری رقابتی مجدد میان خود و رقیبش عبدالله شد.
جالب اینجاست که پیش از تأیید نتیجه انتخابات افغانستان، محمود احمدی نژاد نخستین کسی بود که به کرزای تبریک گفته بود و جالبتر اینکه اصولگرایان ایران در برابر این پذیرش دموکراسی در میان افغانها سردرگم شده و روزنامه "وطن امروز" بی اشاره به تبریکات دوطرفه احمدی نژاد و کرزای تیتر زد: "شکست کاندیدای غرب"
-مهدی زارع (معاون پژوهشکده زلزله) با اشاره به زلزله اخیر تهران گفت: زلزله 4 ریشتری که ارزش بررسی ندارد.
-در نمایشگاه مطبوعات که این روزها در مصلی تهران برپاست، در نبود مطبوعات آزاد و مستقل، غرفه ای به "جنبش مردمی ایران علیه قانون­گریزی" اختصاص یافته است تا بازدیدکنندگان با ثبت نام در سایت "موج قانون" به جمع شکایت کنندگان از میرحسین موسوی بپیوندند.

۱ نظر:

  1. بابا جون ما اخبار امیدوار کننده هم بذار. چرا با اعصاب ملت بازی می کنی؟! ضد انقلاب!

    پاسخحذف