۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

سيزده آبان را هم قلب کرده اند

وحيد جليلي كه برادر سعيد جليلي (دبير شوراي عالي امنيت ملي) است و خود را اهل رسانه و دين و سياست مي داند، در اظهارنظري گفته است كه بايد حسن خميني را سر جايش نشاند.
وي كه از همراه نشدن بيت امام با جريان ضد اصلاحات خشمگين است، گفته كه امام عليه نظام شاهنشاهي قيام كرد که بساط ولیعهدی را براندازد.
عصبانيت و خشم رأي دزدان و غاصبان كرسي رياست جمهوري و طرفدارانشان به جايي رسيده كه هر واقعيتي را قلب مي كنند و همه چيز را وارونه جلوه مي دهند. نمي گويند كه امام عليه آنچه ديكتاتوري، تفرعن، طاغوت، خوانده مي شد اعتراض كرد و با زورگويي مخالف بود. آنها فقط به وليعهدي اشاره مي كنند چون با نوه امام سازگاری ندارند.
يك نمونه آشكار از قلب ماجراها را در سالروز سيزده آبان نظاره خواهيم كرد.
گروهي از دانشجويان پيرو خط امام فريادهاي فروخفته خود عليه امپرياليسم را در تسخير سفارت آمريكا بيرون ريختند و گروهي به نقد آنان پرداختند.
امروز آن دانشجويان به هزار و يك انگ و برچسب متهمند و آن منتقدان، دايه هاي مهربانتر از مادر شده و پرچم مبارزه با آمريكا در دست گرفته اند.
آن دانشجويان يكي شان محسن ميردامادي است كه امروز در زندان است و ديگرانشان همه يا زنداني اند، يا دور از وطن و يا در گوشه اي محروم از هر مزيتي!! و منتقدان ديروزشان امروز در نقش كاسه هاي داغتر از آش شاكي و قاضي پرونده هاي آنانند!
سيزده آبان امسال بياييد خالقان آن رويداد را از ياد نبريم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر