۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

رسم ایشان دروغ است

دیگر همه کسانی که کمی -و فقط کمی- فکر می کنند و مغز خود را دربست در اختیار رسانه میلی قرار نمی دهند، به حضور پر رنگ عنصر "دروغ" در میان چهره های دولت نهم و دولت بعد از آن ایمان آورده اند.
رییس دولت که در دروغ پردازی به چنان تبحری رسیده است که به قول مهندس موسوی می تواند در برابر چشم میلیونها انسان، سفید را سیاه بداند و روز را شب!
وزیرانش که از جعل مدرک تحصیلی گرفته تا سرقت مقالات علمی به درجه استادی رسیده اند و همه چهره های طرفدارش به بالاترین درجات ریا، تزویر، فریب و دروغ دست یافته اند آنچنان که فقط ذکر فهرست وار دروغگویی های آنان مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد.
حالا در تازه ترین دروغ فاش شده، مشاور اوست که نه به مخالفان بلکه به همسر خود (!) دروغ بسته است. (متن گفته ها) مهدی کلهر -که این روزها حضور دخترش در قامت یک فیلمساز معترض به مسایل داخلی کشور در جشنواره ای خارجی موجب ناراحتی او و همفکرانش شده است-، در توجیه این نافرمانی دخترش گفته است که من از او بی خبرم چون از مادرش جدا شده ام و او با مادرش زندگی می کند و البته دلیل جدایی خود از همسرش را مخالفت او با احمدی نژاد عنوان کرده است!
حالا همسر او جوابیه ای به خبرگزاری مهر داده است که به هزار و یک دلیل من از ایشان جدا نشده ام و هیچ ضدیتی هم با احمدی نژاد ندارم و متعجبم از این همه دروغی که نثارم شده است! (متن گفته ها)
جناب کلهر یک افاضه فیض دیگر هم داشته اند و آن اینکه رفتن دخترشان به خارج از کشور و اظهار نظر علیه حاکمیت را نشانه وجود آزادی در ایران است!
برای افشای این دروغ دیگر نیازی به مدارک همسر و دختر ایشان نیست که افکار عمومی خود بهترین قاضی است. مردم شاهد بوده اند که در دادگاه های کذایی، گرفتن عکس از تجمعی و یا ارسال ایمیل هم از جرایم خطرناک اعلام شد و هنوز جگر گوشه هایشان ساکن زندانند.
نمونه تازه می خواهید از وجود آزادی در کشور؟
جعفر پناهی (کارگردان بنام ایرانی) هم به جرم سبز اندیشی ممنوع الخروج شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر