۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

اشك تمساح


"در صورتي كه ندا آقاسلطان بر اثر دسيسه دشمنان كشته شده باشد و دستگاه‌هاي ذي‌ربط امنيتي تاييد كنند تحت پوشش بنياد شهيد قرار مي‌گيرد تا خسارت وارده جبران شود."
اين خبري است كه خبرگزاري ها از قول زريبافان (باجناق احمدي نژاد و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران) نقل كرده اند. اين بازي را انگار سر تمام شدن نيست. دختر معصوم را از نعمت حيات محروم و خانواده اش را داغدار كردند و هر روز سازي برايش كوك مي كنند.
يك روز فرمودند كه خبرنگار اخراج شده بي بي سي قاتل او بوده است و خواسته تا با تهيه تصوير از يك قتل در خيابان به شهرت برسد. ديگر روز گفتند كه مخالفان نظام و اغتشاشگران خياباني او را كشته اند و امام جمعه تهران (آيت الله خاتمي) دليل آوردند كه نظام در كوچه خلوت كه كسي را نمي كشد، دستگير مي كند! روز ديگري به كلي قتل او را انكار كردند و گفتند در يكي از كشورهاي دوست او را جسته ايم. وقتي كارت شناسايي ضارب او روي سايتها قرار گرفت، باز قتلش را به گردن اجانب انداختند و دكتري را كه بر بالاي سرش حاضر شده بود تحت تعقيب اينترپل اعلام كردند. فردايش كه پليس بين الملل گفت چنين كسي تحت تعقيب ما نيست، گفتند اصلاً چرا به ندا گير داده ايد؟ چرا قتل مروه شربيني مصري را كسي پيگيري نمي كند؟...
حالا در آخرين اظهار نظر، مقدمات اعلام نام او به عنوان يكي از شهداي نظام فراهم شده است!
اين از خصوصیات يك حکومت توتالیتر است که همه چیز را به نام و كام خودش مصادره مي كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر