۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

مو لای درز آمار ما نمی رود

حضرات هر لحظه آمار تازه ای از خودشان در می کنند! اقلاً آمارهای ساختگیشان را با هم هماهنگ نمی کنند که ملت سرگردان نشوند. البته ما به این تناقضات آماری در صنعت و اقتصاد و تولید و...عادت کرده ایم اما جان آدمیزاد که دیگر شوخی بردار نیست!
یکیشان می­گوید که کشته های آشوبهای اخیر انگشت شمار است! یکیشان می­گوید که تنها چند نفری کشته شده اند که آن چند نفر هم از طرفداران دولت بوده اند یا کسانی بودند که به خرید می رفته اند! یکیشان می­گوید که 27 نفر کشته شده اند که 20 تا از آنها بسیجی بوده اند. یکیشان می­­گوید هیچ کس در زندانهای ما و در کهریزک کشته نشده است. یکیشان می­گوید تنها چند نفر در کهریزک مرده اند که آن هم در اثر ابتلا به مننژیت بوده نه چیز دیگر. یکیشان می گوید دیدید که یک ترانه موسوی ساختگی برایتان درست کردیم تا نشان دهیم که زنده است؟ پس بدانید که همه دهها کشته ای که شما می گویید زنده اند!
امروز هم وزیر ارشاد مستعفی دولت نهم -که بعد از عمری عضویت در توپخانه کیهان، یادداشت امروزش در این روزنامه را به عنوان نویسنده مهمان درج کرده است(!)- در سخنرانی کیهانانه ای در دانشگاه تهران آخرین آمار را به شرح زیر اعلام فرموده اند:
از 40 نفر کشته‌شدگان پس از انتخابات، 10 نفر از آنان بسيجي و 20 نفر ديگر مردم مظلومي بوده اند که گرفتار حادثه‌سازي آدم‌هاي فتنه‌گر شدند(+)
شما را به خدا حداقل در یک عدد به توافق برسید تا ملت بدانند چه خبر است. (البته خدا به آقای صفار خیر بدهد که تلویحاً حداقل 10 نفر از کشتگان را متعلق به موج سبز دانسته اند)

۳ نظر:

  1. سلام
    اول از همه خودشان مرده اند و خبر ندارند
    از مطالب زيبايتان استفاده كردم
    اميدوارم به همين خوبي هميشه بنويسيد
    به شما پيوند دادم
    موفق باشيد

    پاسخحذف
  2. سلام
    ممنون از پیامتان
    از اشنایی با شما خوشحالیم
    ما اماده تبادل لینک هستیم
    برای ابتدا ما شما را لینک می کنیم
    خبر با شما

    پاسخحذف
  3. سلام دوست خوبم
    وبلاگ خیلی خوبی داری
    حتما در لینکستان سبز من جایتان بر روی دو چشمم است. با همین نام لینکت می کنم. شما هم اگر دوست داشتی من را با آزادسبز لینک کن تا همیشه در دسترس هم باشیم.
    امیدوارم بتونیم برای جنبش سبز قدمی هرچند ناچیز برداریم تا آزادی را زودتر به دست بیاوریم.
    پاینده باشی و سبز
    به امید آزادی

    پاسخحذف